Help Center

Πώς μπορώ να παραγγείλω ένα περισσότερα προϊόντα από το supergarden.gr;

Μπορείτε να παραγγείλετε ένα ή περισσότερα προϊόντα μέσα από την ιστοσελίδα μας, κάνοντας «κλικ» πάνω στο μενού «εγγραφή» ή με το λογαριασμό σας στο facebook, Twitter ή Google+. Επίσης μπορείτε να πραγματοποιήσετε μία αγορά χωρίς εγγραφή,αν το επιθυμείτε, απλά δηλώνοντάς μας μόνο τα στοιχεία που είναι απαραίτητα για την αποστολή του προϊόντος σε σας.Εναλλακτικά, παραγγείλτε το προϊόν που επιθυμείτε με ένα μήνυμα στη σελίδα μας στο facebook με τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας και θα επικοινωνήσουμε εμείς μαζί σας.

Πώς μπορώ να ρωτήσω κάτι σχετικά με ένα αντικείμενο;

Για τις απορίες σας, σχετικά με κάποιο αντικείμενο, επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο info@supergarden.gr

Θα χρεωθώ παραπάνω από την αξία του προϊόντος για να το αγοράσω μέσω internet;

Βεβαίως και όχι. Οι τιμές που βλέπετε δίπλα σε κάθε αντικείμενο είναι ακριβώς οι τιμές που πληρώνετε με τους νόμιμους φόρους. (Φ.Π.Α)

Θα χρεωθώ μεταφορικά για την παραγγελία μου;

Τα μεταφορικά έξοδα αποτελούν ένα ξεχωριστό κομμάτι πέρα από την αξία του αντικειμένου, για τις παραγγελίες σε όλη την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο. Οι μεταφορές γίνονται με εταιρία ταχυμεταφορών courier, και ΕΛΤΑ και οι χρεώσεις εξαρτώνται από διαφόρους παράγοντες, του οποίους όμως γνωρίζεται πριν και κατά τη διάρκεια της συναλλαγής.

Πώς και πότε θα μου αποσταλούν τα αντικείμενα που παραγγέλνω;

Εφόσον το αντικείμενο που επιλέξατε έχει την ένδειξη "Διαθέσιμο", η παραγγελία σας θα αποσταλεί άμεσα και θα το παραλάβετε εντός 2-3 εργάσιμων ημερών, στην πόρτα σας. Αν έχει την ένδειξη "4-6ημέρες", συνήθως απαιτούνται ακόμη μερικές ημέρες για την αποστολή του. Για την αποστολή των παραγγελιών συνεργαζόμαστε με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) και ΕΛΤΑ. Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις αποστολές των παραγγελιών συμβουλευτείτε τη σελίδα τρόποι αποστολής.

Πώς θα πληρώσω την παραγγελία μου;

Η πληρωμή στην Ελλάδα μπορεί να γίνει με αντικαταβολή (δηλαδή με μετρητά στον υπάλληλο της μεταφορικής που θα παραδώσει το πακέτο στην πόρτα σας), με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό μας ,μέσω του ασφαλούς συστήματος ηλεκτρονικών πληρωμών Paycenter της Τράπεζας Πειραιώς και μέσω PayPal (με ή χωρίς πιστωτική κάρτα). Για τις παραγγελίες εκτός Ελλάδας ισχύουν όλοι οι παραπάνω τρόποι εκτός από την αντικαταβολή. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να συμβουλευτείτε την σελίδα τρόποι πληρωμής.

Υπάρχει δυνατότητα έκδοσης τιμολόγιου για τις αγορές μου (επαγγελματίες);

Ναι, εφόσον υπάρχει επαγγελματικό ΑΦΜ. Όταν εισάγετε μια παραγγελία (κατά τον ορισμό των στοιχείων αποστολής), μπορείτε να επιλέξετε να σας εκδώσουμε τιμολόγιο πώλησης, αντί απόδειξης.

Με ενημερώσατε ότι η παραγγελία μου έχει ολοκληρωθεί και τα προϊόντα μου έχουν αποσταλεί. Πως μπορώ να μάθω που βρίσκεται το δέμα μου και πότε θα μου παραδοθεί;

Για να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και κάντε κλικ στο "Κατάστημα" -> "Ιστορικό Αγορών" από το οριζόντιο μενού και στη συνέχεια κάντε κλικ στην παραγγελία σας. Εκεί θα βρείτε τον κωδικό αποστολής δέματος. Αν έχει αποσταλεί η παραγγελία σας (λαμβάνετε σχετικό email), τότε σας έχει ήδη δοθεί στο email αποστολής ο Κωδικός Αποστολής του δέματος σας.

Υπάρχει εγγύηση στα αντικείμενα που αγοράζω;

Όλα τα είδη του ηλεκτρονικού καταστήματος συνοδεύονται από την εγγύηση του κατασκευαστή τους. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας δώσουμε περισσότερες πληροφορίες για τις εγγυήσεις που συνοδεύουν κάποιο είδος που σας ενδιαφέρει.